fredag 24 oktober 2014

Det blev en sån dag

Åkte direkt till gymmet efter nattskiftet för att köra ett bröstpass. Kände mig inte riktigt i form utan var riktigt trött så jag tog bara basövningarna och åkte iväg och handlade istället.

Jag har varit riktigt sugen på att baka i flera dagar så nu passade jag på när det ändå var snöstorm utomhus. Mysfaktorn blir helt klart högre då med tända ljus och doften av nybakat ;)
Dessutom hade jag lovat att baka den sockerfria chokladkakan till Alice så jag valde att baka den. Recept hittar ni HÄR.
Denhär gången hinner den dock inte stå och dra sig i kylskåpet men tror den blir bra ändå. Ska också testa att göra en tårta av den med fyllning i också!

Medan kakan svalnar sitter jag med hårfärg i håret och ska nu hoppa iväg och duscha bort det innan jag blir svarthårig. Trevlig helg! :)





Inga kommentarer: