torsdag 11 september 2014

Dagens guldhjärta

Går helt klart till Martti! Idag har han hjälpt mig att riva hästhagen och gjort morsan glad på köpet, släppt in mig till hans jobb och suttit snällt och väntat tills jag kopierat en hel hög papper och ordnat och stansat upp dom.
Sen fick jag en ny laddare till min dator så nu slipper jag snurra runt med sladden pga löskontakt i flera minuter varje gång jag ska använda den.
Påväg ut igen hjälper han en synskadad dam att hitta rätt.
Sen stiger han ut och öppnar bildörren för mig när han skjutsat hem mig ända fram till dörren. (att det var barnlås på låtsas vi inte om;)
Inte nog med det så har han dessutom satt en hel del av sin tid att läsa igenom och skriva viktiga papper som jag själv inte förmått eller hunnit med denhär veckan. En bättre gentleman kunde syrran inte hitta åt sig! :)

Bilden från i vintras. Hans första och sista benpass tillsammans med mig, hehe!



Annars då, Hur awesome att fortfarande kunna sitta och käka på balkongen i härligt sommarväder?


1 kommentar:

emma sa...

Voi gulla Martti! :) (ha ser ju ut som högst 15 på hadi bilden :D )