söndag 30 november 2014

Hemmaträning

Halloj! Tänkte ge er lite tips på två bra hemmaträningsklipp idag för man måste ju faktist inte gå till gymmet för att få något uträttat!

Visst, jag föredrar gymmet och vikter nästan alla dagar men idag.. ja om jag ska vara ärlig så hade jag inga träningskläder som var bekväma att ta på mig. Jag samlar på mig vätska som en svamp såfort jag äter lite mera sött och gårdagens lillajulsfirande med pepparkakor, risgrynsgröt, choklad, jultårtor, ugnspersikor med grädde och choklad satte visst sina spår. Det gjorde ont i hela kroppens skinn såfort jag rörde vid den så då föredrog jag att träna utan åtsittande kläder helt enkelt!
Blev ju samtidigt lite variation från vikterna :)

Så, Lite mer än 20 minuter (Tog några extra rumpövningar) satte jag inte på dagens pass och det brände ändå tillräckligt. Kör igenom och gör det utan fusk och jag lovar du är svettig.

Inga kommentarer: