fredag 16 januari 2015

Fridaynight

Morgonskifte står på schemat imorgon så det blev en hemmakväll idag. Fast nåt vidare socialt sällskap har jag inte just nu eftersom datorspel tycks ligga högst på priolistan..
Iofs så får jag ju lite tid över för att läsa igenom massa bloggar jag inte hunnit med så låt gå för denhär gången ;)

Alla kroppens muskler är också ömma efter en hel träningsvecka så en vilodag blir perfekt imorgon. Tänkte också lyxa till det med lite lördagsgodis då så har nyss mixat ihop en smet. Recept kommer upp när den avsmakats och om den lyckades. En tredjedel åkte dock ner i magen så jag gissar det blir perfekt! :)

En salig blandning av bl.a chiafrön, dadlar, mandlar, kakao och lite annat innan mixern.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ida! Kan du skriva ett inlägg om vilka olika kosttillskott och proteiner m.m. du använder för tillfället. Tycker att det är en hel djungel då man vill beställa första gången:) varifrån beställer du? Tacksam för svar :)

Ida sa...

Hejdu, Ska göra ett inlägg då jag hinner så håll ögonen upp bara! :)