lördag 19 april 2014

New lashes

Lagom till beachen passade jag på att göra en fransförlängning. Nu slipper jag allt som har med mascara att göra under resan och en lång tid framöver, vilket gör att jag slipper efterlikna pandor när jag är på stranden också ;)

Jag gjorde fransarna på Cosmetique och det räckte cirka 2 timmar. Det var så avslappnande så jag hann somna flera gånger! :)
Priset för fransarna var 140 € och då ingår första skötseln som man gör efter 3-4 veckor. Därefter kostar det 60 € varje gång. Själv kommer jag absolut att gå dit regelbundet framöver!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

de blev faktiskt supersnyggt! Böjar ju fundera på att fara o laga själv nu fast ja allti vari lite skeptisk.. :p

Ida sa...

e supernöjd! Di har no en gamlare metod som du får för 80euro men di kan kännas tung å håller typ 2 vikor, dihär känns int alls å håller läng :)