lördag 19 april 2014

Mot Alanya

Snart hämtar syrran upp mig och så övernattar jag på hennes soffa och fortsätter sen till vasa flygplats när vi vaknar. Känns lite konstigt då vi nästan alltid rest tillsammans, vi delar visserligen samma flyg dit eftersom hon och hennes kille nyss bokade in en vecka i Side men sen firar vi semestern på skilda håll!

Fast mig gör det inte så mycket, jag har ändå alltid velat åka på en semester helt ensam, Alla gånger jag åkt ensam längre bort har jag haft praktik, plugg och måsten på samma gång. Nu är det annorunda - Enda måste jag har är att bara ta vara på mig själv och NJUTA :)

Instagram lär vara uppdaterad under tiden så den hittar ni i högra spalten. Bloggen däremot tar en vilopaus i två veckor. Ha det bra hit hemma sålänge! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tänkte bara börja med att jag tycker du är en jätte inspirerande tjej och jag tycker om att läsa din blogg. Ramlade över denna artikel http://tranastyrka.se/storsta-bluffen-traningssverige-martin-lowgren/ och kom genast att tänka på dig eftersom du har/hade honom som PT. Hur känner du när du läser detta? Minskar förtroendet eller tycker du inte det spelar någon roll?
Kramar, och tack för en bra blogg :)

Ida sa...

Hej på dej :)
Tack så mycket! Förlåt att svaret dröjde men jag har inte loggat in här på länge.

Jag läste inte hela inlägget men jag fick en uppfattning iallafall. Visst är det tråkigt om folk tror sig ha mer kunskap än dom har osv, men hur stor bluff martin än skulle vara så kommer jag aldrig att ångra eller få minskat förtroende för honom. Han hjälpte mig att uppnå mina mål och det är det enda som räknas för mig.

Däremot om nån har som mål att få minskad fettprocent och synliga muskler (som dom flesta har) så visst finns det massor av billigare alternativ och du kan få i princip samma resultat.

Men för min del behövde jag en summa som sved lite extra för att orka och ha motivationen att hålla mig strikt till mina scheman.

Kram :)