torsdag 8 maj 2014

Försöker landa

Yes jag lever och mår fortfarande men jag har helt enkelt inte riktigt landat ännu!
Jag känner mig helt utanför bloggvärlden för tillfället och har massor att läsa och ta igen så ni får ha lite tålamod :)

Resan däremot var en av dom bästa hittills. Att åka på semester ensam är absolut en sak som jag kommer att göra mycket oftare. Man lär känna människor på ett helt annat sätt eftersom man faktist tar sig tid att stanna upp och prata.
Jag trodde jag skulle få njuta av en hel del egentid men där hade jag fel - Jag har aldrig haft så många människor runtomkring mig som under domhär veckorna.
På hotellet och gatorna runtom fick jag höra varje dag hur jag lös upp deras vardagar med att alltid vara så glad och pratsam, har aldrig hänt förut. haha

Nu gäller det bara att försöka komma in i vardagen igen medan jag får kämpa med att hålla hårt i fingrarna så jag inte råkar boka nästa resa redan nu ;)

Bilder kommer senare i ett videoklipp.

Inga kommentarer: