tisdag 29 juli 2014

Fail

Lämnade bort mitt anteckningshäfte som jag brukar ha under träningspassen idag eftersom jag inte behöver ha koll på så att jag ökar vikterna längre. Märkte dock hur enkelt det är att underskatta sig själv om man följer sina anteckningar då man egentligen orkar mycket mera än det man tror ska stå på pappret.

Så att öka i vikterna och styrka är nog det som gör tränigen rolig så visst kommer jag att fortsätta variera vikterna och troligtvist öka dom men nu utan press och anteckningar!


Efter dagens pass såg jag ut som en dränkt katt och då förstod jag verkligen grejen med att man måste ha en stor handduk på alla gymmaskiner i turkiet. Inte så skoj att lämna rumpavtryck efter sig ;)

Nåja, Duschar alltid hemma när jag ändå promenerar till gymmet så idag hade jag bråttom hem för att få ställa sig under en iskall dusch. Gick ju sådär lagom fint då dom hade stängt av vattnet i huset! Så, iväg till morsans för den efterlängtade duschen. Och på vägen dit insåg jag att jag slängt ihop matsäck av bara farten, så idag gick det inte riktigt som planerat.. Nya tag imorgon! :)

Inga kommentarer: