söndag 20 juli 2014

Full rulle

Har haft fullt upp i helgen så bloggen har fått en liten paus.

Fredagen spenderades på beachen i storsand men Noppan och Mallan. Första gången i sommar som jag doppade mig i havet också! Sen på kvällen blev det babyshower åt Daniela så en riktigt bra dag hade jag :) Den fina tårtan hade Elin gjort.







Lördagen stod bröstpass och jobb på schemat innan Noppan och hennes killes inflyttningsfest. Hängde där med trevligt folk och drog sen in till jeppis en sväng. Hade slagit till på stort och faktist köpt mig två cider - Båda två stod orörda när jag åkte hem, hehe.
Det är snart 3 år sen sist jag var ute eller drack. Visst, 1-2 cider eller ett vinglas till maten är väl helt okej men jag känner inte för det helt enkelt!
Borde kanske känna mig gammal men det kändes såå mycket bättre att kunna vakna tidigt och ge gärnet på ett benpass istället.

Dagens lunch avnjöts på Abc. Oftast är det värt att gå dit och käka på söndagar! :)
Som efterrätt kaffe och chokladkakor i Lepplax med Sara, Tony och Daniela.

Inga kommentarer: