lördag 23 augusti 2014

Överfull helg

Jobbade natten till igår och sen ännu ett kvällsskifte. Efteråt direkt till Lepplax för att äntligen få umgås med Alice och Calle igen efter deras sommarvistelse i Norge. (Att dom sticker iväg till Sydamerika i flera månader efter bara 2 veckor här tänker jag förtränga) Alla andra tänkte nog likadant så huset var fullt hela kvällen/natten med trevligt folk :)

Efter bara några timmars sömn fick lillsyrran väcka mig eftersom jag tappat min mobil i toan (Fjärde mobilen gillt) och det var återigen dags för jobb. Nu har jag ledigt några timmar fram till nattskiftet så dom ska spenderas med Allis och dom andra om jag så ska somna stående ;)

Kanske inte färskaste bilden hittills men vi är allafall glada.

En stressfinne har jag fått till på köpet. Eller vänta, den tog visst med sig hela släktet också!
Brunkräm har jag inte använt på över 1 år så jag får stolt visa upp dom istället :)

Inga kommentarer: