torsdag 25 september 2014

Från Alanya

Dom flesta bilderna har jag redan på instagram så vi nöjer oss med några få.

Hursomhaver, Tanken med denhär resan var att Jag och G skulle ta bussen eller flyget till Ankara när jag kommit fram så jag hade bara bokat ett ospecificerat hotell.
Några dagar innan resan kände jag att det är bara för mycket och jag skulle aldrig ha nån chans att koppla av så tillslut blev det så att G åkte ensam efter att jag rest hem.

I vanliga fall börjar jag alltid morgnarna med en länk längs stranden eller ett gympass, men eftersom jag sov hos G och hade långt till stranden tog jag inte en enda morgonpromenad.
Nån mat på hotellet hade jag inte heller vilket innebar det att jag levde på glass, frukter och nötter på dagarna och en och annan pizza på kvällarna.
Proteinpulver hade jag såklart med mig men jag dricker det aldrig som shake hemma och kunde faktist inte få ner det denhär gången. Så en hel vecka med proteinfattig kost resulterade i att kilona rasade. Alla träningspassen där gick åt skogen och jag kände mig inte stark nånstans.

Till Antalya hade jag och G också tänkt åka men även dit fick han åka ensam över en natt, Själv låg jag och kramades med toan eller höll krampaktigt i sängen och bara hoppades på att överleva natten.
Men borträknar man allt det hade vi en supervecka!

Planen var inte att hänga med mamma och A under resan men visst var jag glad att ha dom där under dagar då G sov länge, sprang ärenden eller var sjuk. Hur glad dom var över att ha mig där är ju sen en annan sak ;)
Visserligen var det jag som fick ha på mig ansvaret ibland. Tex på flygfältet när morsan har fel efternamn på biljetten, får en ny som hon sen också slarvar bort. Hennes sällskap däremot såg ut att vilja springa när flyget kom. Men skrattat har vi gjort! :)

Hemma igen har jag haft fullt schema fram till imorgon. Sen är det lugnare puckar och då tänker jag försöka mig på lite träning igen efter en veckas uppehåll!





Inga kommentarer: