fredag 26 september 2014

Kastar snart in handduken

Idag tänkte jag som sagt pröva mig på ett styrkepass efter en fullspäckad vecka. Egentligen hade jag planerat ett överkroppspass och ben imorgon men eftersom motivationen var på topp bestämde jag mig för ett mördarpass för benen och ett mördarpass det blev! dock inte på rätt sätt.

Jag har inte hoppat boxjumps sen jag failade för flera månader sedan men jag ville ha en ordentlig uppvärmning och valde tillslut den mellersta höga boxen.
Självklart small det till och jag visste inte om jag skulle spy, gråta, svimma eller skratta. Så typsikt!
Väntade ut den värsta smärtan och gjorde några övningar så gott jag kunde eftersom jag vägrade gå hem utan träning alls. Hemma igen har benet svullnat upp ordentlig så nästa legday lär dröja!

Inga kommentarer: