fredag 5 september 2014

Mycket nu

Svängde in via butiken efter nattskiftet för att köpa mig en tidning och försöka koppla av lite innan nästa jobb. Nujust är det mycket på alla fronter, men nångång ska man väl veta att man lever också :)


Gårdagen var också en av dom jobbigare dagarna. Spenderade några sista timmar med Alice&Calle innan dom stack iväg mot Sydamerika. Och som vanligt är det jag som står där med krokodiltårar och gör hela situationen jobbig. Alice tyckte jag får ta ock skärpa mig, hehe ;)
Det värsta är ändå ovissheten om hur länge dom är borta men jag håller alla tummar och tår att dom är hemma igen innan julen! Men såklart är jag ju glad för deras skull också och hoppas dom hinner se och uppleva massor. :)

2 kommentarer:

Alice sa...

Nemen :)) Tar no så fort så tills vi e hejm!! =))

Ida sa...

U better be right :D