måndag 20 oktober 2014

Ny vecka

Igår blev det söndagsmys hos mig och eftersom dom flesta inte gillar kvarg och ägg så jag fick rusa in till siwa efter en frödingekaka. Sen grädde och hallon på det, enklare och godare än så blir det inte!


Idag har jag startat en ny vecka med att vara ledig från jobbet. Bestämde mig också för att köra hemmaträning istället för att gå till gymmet. Ibland är det kul att bara skippa alla vikter och köra med kroppsvikten istället.
Bor man dessutom i höghus som jag gör fixar man uppvärmningen enkelt genom att gå upp och ner några varv och ta 2-3 trappsteg åt gången. Skjut upp med hälarna så känns det mer i rumpan!

Jag har också städat undan det mesta av sommarkläderna och skor som jag inte behöver längre så nu har jag ett berg med påsar och lådor under sängen ;)
Jobbigt när garderoben redan är för liten för en pers och nu ska man plötsligt få rum för två!
Hur jag sen ska lyckas få igen kylskåpet är nåt jag inte ens vill tänka på, haha.

Nåja, nu ska jag njuta av ledigheten och läsa lite bloggar innan Emma o. Martti kommer hit och sen blir det en prommis med Soffi :)


Inga kommentarer: