måndag 3 november 2014

Last night alone

Ja, så ligger det till. Sista natten jag får ligga utbredd över precis hela sängen, snubbla på mattor och välta grejer mitt i natten utan att störa nån, sitta på toan med dörren vidöppen, ha vilka konstiga ljud jag vill, prata högt och fundera med mig själv, lyssna på vilken musik som helst, gå runt med mjukisbrallor och skitigt hår hela dagarna, slicka kastrullerna och allt annat lyxigt som det innebär att bo ensam. Oj så konstigt. 

Men tror inte jag hinner njuta av det heller för nu ska jag bokstavligen dyka ner under täcket, Har inte sovit på 32 timmar pga egen dumhet. Vet att jag sagt att jag inte ska jobba nåt extra längre utöver mitt vanliga jobb men när dom ringde och frågade tackade jag faktist nej för att sen ringa upp igen 10 sekunder senare och tacka ja.
Jag hade förstås räknat med att hinna sova 3 timmar innan nästa skifte men då precis skulle G lyfta och sen trodde jag han skulle missa nästa flyg. Så ingen sömn här inte.
Vilken rolig och pigg finnbrud att komma hem till alltså ;) För att inte tala om vädret. Haha stackarn



4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh va roligt att han kommer! :') känner inte dig så bra men känner mig ändå så lycklig för din skull nujust haha :D

Ida sa...

Va glad ja blir, fler människor som dig tack! :))

Anonym sa...

Superkul o jätteglad för din skull :) lägger rejj in ett önskemål på blogginlägg på vilka konsti saker/traditioner eller va man ska säg att vi har i Finland eftersom man int rikti veit tå man allti har vari med om dem. Så hande kaarn din lär säkert märk liti "kulturkrockar".

Ida sa...

Tack ska du ha! :) men jadu, jag har själv problem med att hitta traditionella maträtter osv men säkert kommer vi märk av sånt :D