tisdag 4 november 2014

Påfyllning

Oj vad jag önskar jag hade ett enormt stort kök med massor av utrymme för mat. Hittills har jag nätt och jämt fått plats med allt i kyl och frys med att bara veckohandla en gång i veckan, nu lär det bli minst 2-3 ggr! Sen blir det ju inte precis enklare när vi båda äter som en häst ;)
(jo jag vet att ägg och frukter inte behöver stå i kylen, men skåpen är fulla med andra torrvaror såsom havregryn, pasta, tonfiskburkar, bönor, ris, protein och blahabla..)

Ska också bli skoj att höra vad G har för åsikt om maten vi äter här. Sen får han så lov att lära sig tillreda den också för lite mer än att blanda proteinshakes och koka ägg kräver jag nog, hehe.



Det om det, nu inväntas bara tåget som är försenat! Känner mig inte ens nervös nujust men är lite orolig för att hela jag går sönder eller liknande där på stationen. (Pms ni vet.) Sen hade jag aldrig kunnat föreställa mig vilken mardröm det är att gå igenom allt detta innan allt är helt på klart och för att inte tala om alla tankar runtomkring. Hade jag vetat skulle jag aldrig ens försöka. Inte förrän jag ser honom i snöyran kommer jag kunna släppa stressen jag burit i månader! Ciao :)

5 kommentarer:

Begi sa...

Hahha, å kul ti si va ha tycker om vår kalas mat xD he ha ja gatt å fundera över hahaha

Ida sa...

HAHAHA sama jär ;) He sir vi ju efter helgen :DDD

Jonna sa...

Va roligt Ida! :) Allt kommer säkert gå hur bra som helst!

Anonym sa...

Åhhh det är sååå spännande!:)) Lova att du berättar lite åt oss läsare också, men nu ska du först njuta av att han är här! :) Har själv varit många gånger till Alanya och vet att det är så lätt att dra alla killarna där över samma kam. Måste även erkänna att första reaktionen var att höja lite på ögonbrynet (det är ju så lätt att tänka och tycka om andra). Sedan stoppade jag genast mina tankar och kom fram till att du är en modig kvinna som verkar ha fötterna på jorden OCH att det finns godhjärtade fina killar från Alanya också. Allt gott till er! Hoppas ni får ha det riktigt bra här :)

Ida sa...

Tack ska ni ha! :D Vi njuter såläng de varar om de då blir för 2 veckor elr längre :)