tisdag 5 maj 2015

Snörvel

Idag är jag ledig. En sån dag då jag prickat in ett saknat grisigt benpass. Istället sitter jag inomhus med snorpapper i högsta hugg. Jag är typ aldrig sjuk eller förkyld men nu passar det ju sig då jag fått motivationen tillbaks. 


Men sålänge det bara är förkylning kan jag ju nästan göra allt annat än träna så nu har jag också ett par lägenheter att gå och kolla på dom kommande dagarna.
Visst, jag e jättetacksam att mamma erbjuder ett rum och förvaring för mina grejor men jag vill ju ha detdär eget. Helst nu.
Min gamla lägenhet är fortfarande till salu och jag kunde ju stanna där ett tag till men eftersom jag inte har nånting att göra i Jeppis längre så känns det bara så onödigt att köra dit för att sova.

Så, känner ni till någon som har en lägenhet i bra skick till uthyrning mellan kokkola och lepplax tar jag gärna emot nummer! :)

2 kommentarer:

Martina sa...

jag har en till salu i Kronoby. ;)

Ida sa...

Tyvärr, ska int köp :D