fredag 14 april 2017

Första Semesterdagen

Det är nu man ska njuta fullt ut och göra sånt man inte annars hinner med va? Om så är fallet så har nog min semester prickat in på fel tidpunkt. Eller så är det meningen att varje gång jag får lite längre ledigt så bryter allt ut som jag håller inne resten av året?

Jag som vanligtvist är en vandrande ispinne vet inte vart jag ska ta vägen för att svalka av mig. Sista jobbdagen igår gick jag med genomsvettiga kläder och tungt huvud. Efter jobbet skulle vi iväg till gymmet och jag bytte om bara för att jag redan tagit två vilodagar och hade träningsabstinens. Det slutade med att killen gick in och tränade själv då han påstod att jag ser död ut och jag for istället och handlade sålänge. Blev genomtrött bara av att gå igenom butiken och humöret låg på botten.

Idag har jag tillbringat hela dagen i sängen och soffan och försökt trycka i mig all slags mineraler och vitaminer och så hoppas vi på piggare dagar framöver! :) Men det är ju ändå långfredag så då tycker jag alla kunde ta det lite lugnt även om dom är pigga och krya eller inte.


Funderar också på att ta en sociala medier paus under domhär veckorna, men då igen är det väl det enda jag har tid och lust med om jag fortsätter bo på soffan.. Så det återstår att se!

Trevlig helg till er och Glad påsk! :)

Inga kommentarer: