onsdag 12 april 2017

Sliten

Soffdag är nog rätta ordet för idag efter två nattskiften med nästan ingen sömn. Sen vet jag inte vad gypsy sysslat med men hon ser ju faktist nästan mer sliten ut än mig ;)


Men, imorgon har jag mitt sista morgonskifte och sedan 17 dagar ledigt! :)

Jag hade ju som sagt inte bokat nån resa eftersom jag inte riktigt kände för att åka iväg ensam, men idag övertalade G mig att åka iväg till Alanya så jag får ta semester på riktigt.

Så jag gick in och kollade resor och fick snopet konstatera att se att alla resor var slutsålda! Fanns ju hur mycket som helst från Vasa för nån vecka sen men eftersom dom var så billiga så är det ju iofs inte så konstigt. Trodde bara inte dom skulle bli slut med tanke på att turkiet har val nu 16:e och många kanske avstår att resa dit pga det.
Nåja, hänger inte läpp för det utan får ta tillvara tiden med att umgås med vänner och familj istället :)

Inga kommentarer: