måndag 10 april 2017

Full dag

Efter dagens benpass så hade vi prickat in tre lägenheter som vi skulle kolla på. Jag fick nästan ångest då jag kom ihåg hur många lägenheter jag sprang runt och kollade när jag skulle hyra min första lägenhet innan jag hittade en som var helt nyrenoverad från golv till tak. (Sen dess har jag hunnit flytta 8! gånger.)

Nu känns det som jag inte kommer nöja mig med nån lägenhet alls. Förra sommaren bodde vi ju i ett radhus där man kunde sitta utomhus hela dagarna utan att känna sig instängd, och efter dethär halvåret i ett egnahemshus så har jag svårt att tänka mig att flytta till en lägenhet i höghus.

En av lägenheterna vi kollade idag låg dessutom vid Equatorn som är det perfekta stället men det kändes ändå så fel. Så jag vet inte. Det är väl bara att leta vidare och om inte annat bo kvar här tills huset blir sålt. Jag trivs ju jättebra i dethär huset, nackdelen är bara att det är så långt till allihopans och till gymmet.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket gym är du på?

Ida sa...

Easyfit :)