lördag 3 juni 2017

Lördagsuppdatering

Ojoj vilken vecka det varit! Onsdag och torsdag gick åt att flytta och städa från morgon till sent på nätterna. Torsdagkväll svängde även Ted in för att säga hejdå innan han stack iväg till Grekland för att jobba i 3 månader.
Jag avskyr verkligen att säga hejdå till någon som står mig nära så där stod jag snörvlande och ville inte släppa taget om honom och sen saknade jag honom direkt han gick ut genom dörren, hehe. Hoppas iallafall att han får det superbra dit och som tur har vi ju Nops där också som kan hålla lite koll ;)

Nåja, Jag ska visa mer bilder från lägenheten senare i bättre ljus men liten inblick får ni iallafall. Spisen har vi redan invigt och grillat korv i ;) Vi hade ju också en spis i förra lägenheten men den värmde inte och rökte in så vi eldade aldrig i den. Denna kommer dock användas flitigt. Så mysigt!




Förövrigt så trivs vi redan superbra, eller jag iallafall ;) Alla grannar är jättetrevliga och även om det är ett radhus så känns det så privat. Dessutom kan jag hur enkelt som helst umgås med familjemedlemmar utan att planera in det i samband med gymbesök :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var nånstans i sandsund är det? Nära sandskutan?

Ida sa...

Nej inte i dom radhusen :) lite längre fram. (Kavelbrogränd)