tisdag 30 maj 2017

Flyttar!

Sådär hastigt och lustigt blir det att vi flyttar till Sandsund imorgon. Huset börjar i princip redan se tom ut eftersom jag slarvat massor av flyttlådor till både mammas och Emma&Marttis redan så att vi slipper flytta allt på en och samma dag.

Imorgon flyttar vi iallafall ut på riktigt och jag bara väntar tills denna flyttstress är över. Jag jobbar natt nu men tänkte bara sova ett par timmar efteråt så vi ändå har hela dagen på oss. SEN sover jag skönt i vårt nya hem som jag tror kommer bli riktigt bra. Och jag kommer äntligen att få ett kök som är tillräckligt stort för mig! :)
Dessutom har jag så mycket närmare till att umgås med nära och kära än vad jag haft här!


Dethär blir 9:onde gången jag flyttar, alltså har jag aldrig lyckats bo ett helt år på ett och samma ställe men nu ska vi hoppas att vi iallafall hålls liite längre ;)
Dom kommande dagarna lär jag vara rätt upptagen men när vi väl flyttat in ska jag nog sätta hit lite bilder också :)

Inga kommentarer: