söndag 9 april 2017

Lördagen

Ihelgen har jag ledigt så gårdagen bestod av shopping, träning och så avslutade vi dagen vid pappas för lite grillning. Pappa, Ted och Manu passade på att gå i bastu och hoppa i sjön men denhär gången stod jag över. Frös nog mera än dom bara av att titta på vattnet ;)



Nu njuter jag av en till ledig dag och dessutom har jag bara tre jobbskiften kvar tills jag får min vintersemester på nästan 2½ veckor! :)
Jag har sparat mina dagar så långt fram som möjligt då vi planerat åka till turkiet nu i April men så blir det tydligen inte. G vill inte vara bort mer från skolan och jag känner inte för att åka dit ensam. Möjligen hade jag tänkt åka till Grekland eftersom det är så billigt men då igen har jag sagt upp vårt hyreshus så jag gissar mina semesterdagar går åt att packa och flytta bara vi hittar en passande lägenhet.
 Så ja, vet ni nån fräsch lägenhet på minst 50 kvadrat i jeppis som är tom/blir tom så ta kontakt! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://m.findit.fi/sv/1139471.htm

Ida sa...

Tack för tipset! :)