tisdag 16 maj 2017

Veterinärbesök

Idag har jag äntligen kommit iväg till veterinären med Gypsy för att sterilisera henne, hon har nyss börjat våga röra sig utomhus här men det är nog främst för hennes brunstiga perioder vi valde att göra det. Vad jag har förstått så är dom jobbiga för både ägarna och katten. Hoppas dock på att hon inte förändras och blir FÖR lugn. Jag gillar ju att ha en duracellkanin hemma ;)
Men nujust sitter jag och ångrar ingreppet då jag ser henne helt borta trots att det gått nästan 8 timmar sedan hon vaknade. Självklart ska det ju ta sin tid att kvickna till så vi hoppas på en bättre dag för henne imorgon!


Idag har vi ju också äntligen fått känna på lite sol och värme, t.o.m så varmt så vi kune äta utomhus! Eftersom jag jobbat tre nätter och med bara 3 timmars sömn efter varje så blev dagens lunch ett snabbt ihopplock av lite rester av maletköttgryta, grynost och grönsaker. Allt är ju gott sålänge man kan njuta av det utomhus ;)


Inga kommentarer: